Home

Bij Opjebordje.nl vindt u door mij handbeschilderd servies. Maar ook tegels, geboortebordjes of geboortespaarvarkens gemaakt aan de hand van het originele geboortekaartje, trouwkaart of eigen ontwerp.

Al jaren beschilder ik met veel plezier allerlei porselein en aardewerk. Deze ‘uit de hand gelopen hobby’ heeft geresulteerd in een eigen webwinkel. Hoe gaat het in z’n werk? Via de website, per post of email word mij de opdracht toegestuurd of er wordt gekozen uit bestaand werk. Bij een opdracht kan men zelf aangeven hoe men het graag op het servies of spaarvarken wil hebben staan. Denk daarbij bijvoorbeeld aan naam, geboorte/trouwdatum enz.. Naar wens van de opdrachtgever of mijn eigen ontwerp, breng ik het ontwerp over op het te beschilderen servies. De verf maak ik middels pigmentpoeder en verschillende mediums aan, waarna het werkstuk met de hand beschilderd wordt en in een professionele oven op 800C gebrand. Dit brandproces en het afkoelen van de oven duurt ruim 14 uur. Soms is het nodig een tweede brand te doen om meer details aan te kunnen brengen op het werkstuk.

Hierna is het servies afwasbestendig. Houdt er rekening mee dat de afwasmachine er voor zorgt dat het glazuur beschadigt en het schilderwerk slijt. Opjebordje is hier dan ook niet aansprakelijk voor.

Wanneer een werkstuk af is wordt het, na betaling, stevig verpakt en aangetekend (verzekerd via TNTpost) verzonden en ontvangt de opdrachtgever een email ter bevestiging dat het pakket is verzonden.

Bij de geboortebordjes, spaarvarkens of tegeltjes zit altijd een klein cadeautje voor de baby. Het servies kan ook op verzoek feestelijk verpakt verzonden worden.

Bent u nieuwsgierig geworden? Kijk dan op www.opjebordje.nl

Wilt u graag iets laten maken of wat meer informatie willen hebben? Mail dan naar info@opjebordje.nl u ontvangt altijd een persoonlijk antwoord van mij.

Annelies de Boer

